Пътник не получи нищо освен пуканки и чипс по време на 10-часов полет, след като Туи забрави храна без глутен.
Младоженец, завръщащ се от медения си месец, остана гладен и разочарован, след като Туи не успя да му осигури храна без глутен по време на 10-часовия полет до вкъщи.
Джеймс Хау е платил за първокласни места и е резервирал предварително специални ястия, тъй като страда от цьолиакия , което означава, че не може да обработва глутен.
Въпреки това, 39-годишният мъж от Уотфорд получи само пуканки и чипс, за да оцелее в дългия полет от Канкун, Мексико до летище Гетуик на 18 октомври.
„Благодаря на Туи, това беше опцията за храна без глутен, предоставена в премиум полет на път за вкъщи от Мексико“, написа той в публикация във Фейсбук до Туи, заедно със снимка, на която държи торби с пуканки.
„Пуканки и чипс, за да изкарам повече от 10 часа. Страхотен начин да завършим нашия прекрасен меден месец.
„ХОРА ВНИМАВАЙТЕ, ако резервирате храна, „те зависят от наличността и нищо не е гарантирано“. Това е новина за мен!“
Той добави, че екипът за обслужване на клиенти на Tui е „изтрил това“ с извинение.
„Е, съжалявам, че няма да резервирам друга почивка с вас и да съветвам никого да отиде някъде близо до магазин за туи“, завърши той.
Г-н Хау каза пред MailOnline , че е резервирал предварително храна без глутен, когато е купил полета през юли. На излизане всичко мина гладко, но при пътуването на връщане кабинният екипаж изглежда нямаше информация за искането му и не беше донесъл достатъчно подходящи специални ястия на борда.
Най-лошото хранене по време на полет
Покажи всички 8
Хлебарка беше намерена в закуска на Air India.
Идеята на Avianca за вегетарианска храна беше ябълка и круша на борда на един полет.
Emirates сервира този разочароващ сандвич с пиле и сирене Cajun по време на полет до Дубай
На Мартин Павелка беше даден този банан, пълен с етикет „без глутен“, като храна по време на полет на услугата на ANA от Токио до Сидни.
„Тъй като вече бяхме излетели, екипажът не можеше да направи нищо“, каза той, добавяйки, че дори изнесоха ястията на капитана, за да видят дали някое от тях е без глутен.
„Можеха да видят колко съм гладен“, каза г-н Хоу.
Говорител на Tui каза пред The Independent : „Много съжаляваме да чуем за преживяването на г-н Хау по време на пътуването му до дома от Канкун.
„Свързахме се директно с клиента, за да се извиним и да предложим жест на добра воля.“
Това не е първият пътник, който е разочарован от храна в самолета.